Kanallar arası pazarlama, çok kanallı pazarlama, tüm kanallarda pazarlama kabilinden terimlerden hangisini tercih ederseniz edin, müşteriniz yahut potansiyel müşterinizle tüm sayısal kanallarda ve her cihazda etkileşim kurmanız gerekir. Mevrut kutusundan içtimai ağlara ve dizgiyecekü bilgisayarlar, tabletler, rahatıllı telefonlar genelinde hasetmüzün tüketicileri sorunsuzca eylem ederken sizden bile aynı yerlerde olmanızı, sorunsuz ve entegre bir deneyim sunmanızı bekliyorlar. Başarılı bir kanallar arası pazarlama stratejisi oluşturmanıza yardımcı geçmek derunin en geniş kullanılan sayısal pazarlama kanallarının inceliklı meşruhatını adida bulabilirsiniz: Elektronik posta ile pazarlama Elektronik posta ile pazarlama, B2B ve B2C pazarlamacıları aracılığıyla kullanılan, en yıprak ve en bol malum sayısal pazarlama formlarından biridir. Elektronik posta ile pazarlama sebebiyle çeşitli jüpiter yolculuğu değinti noktalarında jüpiter verilerini toplar, potansiyel müşterilerin tercihlerini anlamak derunin sınıflandırır ve en nihayetinde onları e-posta liste(leri)nize ekleme izni hileırsınız. Elektronik posta içinde ne olduğu; ürün ve hizmetleriniz, şirketiniz ve etkinlikleriniz hakkında haberler, kişiye özel teklifler, jüpiter temeları hikayeleri, örnek hadise incelemelerine bağlantılar ve yöntem özetler evet da iş özetleri için bili derunerebilir. E-postalarınızın elden silinmek yerine açılmasını ve okunmasını çıkarmak derunin kadir göndermek ciddi önem taşır. Kişiye özel derunerik ve dikkat çekici teklifler katılımı çoğaltmak konusunda çok medarımaişete yarar. Elektronik posta ile pazarlama hem konuşma hem bile bilimdir. E-postalarınız ve sayısal varlıklarınız cazip ve dikkat çekici olmalıdır. Bununla beraberinde çok adetda e-posta göndermekle yeterince göndermemek arasında bir denge ihdas etmek zorundasınız. Video pazarlama Video en çelimlü sayısal pazarlama kanallarından biridir. İnsanlar videoya erkekılıyor. Meze ve muayene derunin videoteyp izliyor ve paylaşıyorlar. Doğrusu, YouTube raporlarında ayda dü bilyonı fazla izleyicinin giriş yaptığı belirtiliyor. Hem B2B almaçları hem bile B2C tüketicileri satın çekicilik kararlarını videoteyp sebebiyle veriyor. Video pazarlama bellik üstelikındalığı oluşturur, sayısal trafiği ve dönüştürme oranlarını fazlalıkrır. Blog dâhilğine gömülü videolar, B2B ve B2C derunerik pazarlama stratejilerinin yıllardır zaviye taşı konumunda. Video onaylamak, dâhilğinizi henüz ziyade insanın görmesinin anahtarıdır. Bu nedenle YouTube kabilinden üçüncü yer sitelerden yararlanmanız, videolarınızı web sitenizde ve içtimai iletişim ortamı kanallarınızda tanıtmanız gerekir. İnsanları videolarınızı paylaşcevher isteklendirme edin. Videolarınız kısaltarak ve öz olsun. İnsanlar dikkatlerini çabucak kaybediyor. Bu nedenle harika içinde ne olduğu dikkat çekici şekilde göndermek çok önemli. Sosyal medyada pazarlama Sosyal iletişim ortamı, belirli bir erek kitleye ulaşmanın; müşteriler, potansiyel müşteriler ve çözüm ortaklarıyla vasıtasız destelantı kurmanın harika bir yoludur. Ne içtimai iletişim ortamı platformlarını kullanacağınız, kimleri hedeflemek istediğinize bağlıdır. Facebook hala dünyanın en büyük içtimai iletişim ortamı platformudur. Twitter B2B almaçları arasında hala pop. Instagram ve TikTok milenyum ve Z kuşağı tüketicileri arasında akılalmaz popülerdir. LinkedIn ise satın transfer döngüsünün erken aşamalarında B2B almaçları ile destelantı ihdas etmek derunin harika bir arsa. Her içtimai iletişim ortamı platformu farklı derunerik türlerine iye olsa da tümü nispeten videoteyp/tören odaklıdır. Bu nedenle derunerik oluştururken bunları içtimai iletişim ortamı üzerinden elbette yaymak istediğinizi her devran bölüm önünde bulundurun ve buna bakarak aranjman binan. Farklı platformlar ortaya çıkmaya devam edeceği derunin, pazarlamacılar var olan her platformdan en bol şekilde istifade etmek derunin sayısal pazarlama taktiklerini baki uyarlamalıdır. Örneğin, TikTok Eylül 2016’dan önce mevcut bileğildi. Bugün ise LinkedIn, Twitter, Pinterest ve Snapchat’ten henüz ziyade aktif kullanıcıevet iye. Kısaltarak mesajlar (SMS ve MMS) Elektronik posta ile pazarlama faaliyetlerinin indinde kısaltarak düşünce, müşterilere ulaşmanın en vasıtasız yoludur. Yalnız içtimai medyada olduğu kabilinden mesajlar kısaltarak ve öz olursa patetik hale hasılat. Pazarlama ekipleri, salt dimdik deruneren kısaltarak düşünce hizmetlerinden (SMS) yahut videoteyp ve gif derunerebilen multimedya mesajlarından (MMS) yararlanabilir. İçerik pazarlama İçerik pazarlama düşünceınızı sunarken, farklı potansiyel jüpiter ve müşterilere kişiye özel şekillerde seslenmenize imkân tanır. İçeriğiniz ne kadar kişiye özel hale gelirse o kadar dikkat çekici evet, insanları cezbeder ve dikkatlerini vermelerini sağlar. Ancak, dâhilğiniz erek kitlenizin fakatç ve dikkat yerı ile uyumlu olmalıdır. Etkileşim ve dönüştürme derunin kadir sunmalıdır. Elektronik posta metinleri, giriş sayfaları, bili görselleri, e-kitaplar, iş özetleri, banner reklamlar, videolar, dimdik mesajları, reklamlar, sava bültenleri, matbuat bültenleri, makaleler, bloglar ve sayısal kol kartları kabilinden derunerikler kullanabilirsiniz. İçerik farklı kanallarda kullanılabilir (ve kullanılması gerekir), ancak tüm deruneriklerinizde tutarlı bir ton ve düşünce olmalıdır. SEO ve PPC (yahut SEM) İyi bir kontrol motoru optimizasyonu (SEO) stratejisi, web sitesi dâhilğini (bağlama sayfaları, bloglar vb.) optimize paha. Böylelikle, kontrol neticelerinda henüz mürtefi sıralarda ve henüz sık görülür, dâhilğinize seyrüsefer peşışı sağlanır. İyi SEO sonuçları, anahtar sözcük ve konu optimizasyonuna bağlıdır. Web dâhilğinizde bol mabeyinştırılmış anahtar sözcükler ve uzun formda anahtar sözcükler (3 ve henüz ziyade sözcükten oluşan ifadeler) harcamak SEO’nuzu henüz bol hale getirir, seyrüsefer ve dönüştürme konusunda henüz mürtefi sonuçlar sağlar. Erdemli itibarlı üçüncü yer sayfalardan örgensel bağlantılar almak da konu sırasını yükseltmenin ve potansiyel müşterileri dâhilğinize yönlendirmenin bir özge yoludur. Tıklama başına ödemeli (PPC) reklamlarda belirli bir bağlantıya mevrut her tıklama derunin ödeme binalır. Kontrol motorları ve çoğu içtimai iletişim ortamı sitesi PPC fırsatları sunar. PPC reklamlar hedeflenen müşterilerinizin ve potansiyel müşterilerin derunerik rahatışlarında fonlenir. Kontrol motoru pazarlama (SEM), büyük etki yaratabilen bir PPC reklam türüdür. Belli anahtar sözcükleri arayan görüşmeçilere avantajlı bir konu konumunda pazarlama mesajları (dimdik) ve destelantı göstermesi derunin kontrol motoruna ödeme yaparsınız. Web sitesi tasar çizimı ve pazarlama Web siteniz, çoklukla potansiyel müşterilerin şirketiniz ve markanızla bildirişim kurduğu ilk değinti noktalarıdır. Harika bir web tasar çizimı, tüm sayısal varlıkları tutarlı bellik çhileışmasıyla tanıtabilir. Hatta web sitenizi kontrol motorlarıyla henüz uyumlu hale getirmeli, harika bir kullanıcı deneyimi sunmalı ve dönüştürme tahminını (henüz ziyade tıklama, kaydolma, vb.) fazlalıkrmalıdır.