Web Sitesinin Faydaları Nelerdir? Müşteri Belirlemeye Yarar Geleneksel olarak demografik bilgilere gereğince gestaltlmaktadır fakat internet içinde müşterilerinizi tam olarak saptamak bağırsakin Google Analitik platformunun şehir analizleri bağırsakin sunduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi araç ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu ya da şehir takip kimliğini sitenize izafe etmek kifayetli olacaktır. Müşterilerinizin yaş, cinsiyet, dizge, gelir ve dikkat alanları kabilinden değmaslahatkenleri tespit edebilirsiniz. █▌ Belirlenen Müşterilerinizi Değişiklaştırabilirsiniz Müşterileri farklılaştırma, onların maslahatletmeniz bağırsakin farklı değerlere mevla olması ve farklı ihtiyaçlarının bulunmasından meydana gelen bir zorunluluktur. En zikıymet olan müşterilerden görünmek suretiyle, bir sıralamada çıkmak, çabaların en çok yarar esenlayacağı kesime yöneltilmesine olanak esenlar. Böylelikle müşterinin değerine ve ihtiyaçlarına odaklanacak işletme davranışını web sitenizde getirmek güç olmayacaktır. █▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin esenlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki iş, üzerinde durulması müstelzim en önemli konudur. En faik etkinliği, amelî maliyette tasni zorunluluğu bir şirket bağırsakin kaçınılmazdır. İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci Web şehir teriminin alıcı merkezli son yıllarda yasevimliığı trampa cidden inanılmaz boyutlara ulaştı. Tarihsel süreç olarak bakıldığında 1990’li yılların “ne bulursam onu kızılırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Sunma ekonomisinin ön planda olduğu bu dönemlerde web sitelerinde ülke meydan ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, müstehlik tercihlerinin anlayışsız plana atılmasına yeryüzü hazırlıyordu. Ardından 2000’li yıllar geldi, web sitelerindeki ürün ve iş çeşitliliği artmaya saksıladı. Bu noktada müşterilerin umumi eğilimi “neyi alabilirsem onu sarakaım” biçiminde değmaslahatti. 2010’larda web sitelerindeki çağdaş anlamdaki gelişmelerle alay malay daha çok “ne istersem onu kızılırım” devri saksıladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç üs nokta kebir gösteriş oynadı: ▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği inanılmaz halde arttı ve müşterilerin tercih mümkünlıkları çoğaldı. ▬ Selen ve bildirişim teknolojilerini etkin kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok emeksiz erişebilir bir hale geldi. ▬ Teknolojik gestaltlar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından tevzi kanalına tokuşma iş proseslerini değmaslahattirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan muvasala olası oldu. Türkiye’de Web Sitesi Teknolojisinin Gelişimi Ilmî anlamdaki website çkızılışmalarının Türkiye’deki geçmişi 2000 yılı başlarına dayanıyor. Türkiye’de yapılan ilk antraktştırmalarda şirket yöneticilerinin web sitesi teknolojisini teşhis yüzdeleri %5’in altında idi. Amma izlem fail yıllarda internet şehir çkızılışmaları çabucak ve artarak devam etti. Bu mevzuda şirketler icap kendi bünyelerinde, gerekse bu mevzuda iş veren danışmanlar ve birNC (www.birnc.com.tr) kabilinden ajanslar vasıtası ile çeşitli çkızılışmalar yürüttüler ve yürütmeye devam etmekteler. Bir markayı temsil fail web sitesi sadece üretilmiş iş, ürün ve fikirlerin üreticiden tüketiciye şık ve çağdaş bir şekilde gösterilmesi değildir. Web siteleri, üretim öncesinden süregelen tüm faaliyetlerin satış öncesi, satış ve satış sonrası geçmek üzere üç ayrı aşamada birbirini tamamlayıcı çabaların da tanıtıldığı bir kimlik belgesi olduğu yadsısalat. Burada önemli bir sayfa daha var, o da şu: Web tasar çizim ve yazılı sınavm çkızılışmalarını belirli bir ölçüm sistemi altında yürütmek ve bu çkızılışmalarda yapılan envestismanın şirketin doğrudan hedeflerini ne ölçüde desteklediğini gözlemlemektir. Yalnızca web tasar çizim adı altında saksılayıp şirketin gerçek finansal hedefleri doğrultusunda yürütülmeyen birmebzul projenin dem içinde üst patronaj tarafından durdurulduğunu ve bu projelerin akim olduklarını gördük. Bunun internet projesi ya da ayrıksı bir x projesi olmasının önemi yasak. Önemli olan başarısızlıktır. Şirket üst yönetiminin her projede ötümlü cenahınızda olması çok önemlidir. Bunun esenlanabilmesi de web sitesi projelerinin yönetimin koyduğu ve benimsediği kurumsal iş hedeflerini doğrudan beslemesine rabıtalı. Kısaca sadece alıcı memnuniyeti hedefli web sayfası çkızılışmaları, ahir matlup geriları vermemektedir.